Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистратова, О. К.-
dc.date.accessioned2016-11-24T11:34:09Z-
dc.date.accessioned2017-07-18T08:26:57Z-
dc.date.available2016-11-24T11:34:09Z-
dc.date.available2017-07-18T08:26:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛистратова, О. К. Структура английского слова как проблема лингводидактики в специальной аудитории лиц с ограниченными возможностями / О. К. Листратова // Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями: сборник статей международной научно-практической конференции. ( Минск, 17 - 18 декабря 2015 г. ). – Минск : БГУИР, 2015. – С. 49 – 50.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10262-
dc.description.abstractThe article reveals the necessity of acquiring structural-semantic modeling of the foreign word by people with hearing loss and speech difficulties based on a special technology Modest32. The technology opens to the people of the aimed categories a possibility to get secondary and higher professional education in IT sphere.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.subjectлингводидактикаru_RU
dc.titleСтруктура английского слова как проблема лингводидактики в специальной аудитории лиц с ограниченными возможностямиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Listratova_Struktura.PDF334.75 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.