Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/11285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасовский, В. И.-
dc.contributor.authorЖук, Е. Ю.-
dc.contributor.authorТонконогов, Б. А.-
dc.contributor.authorKrasovskiy, V. I.-
dc.contributor.authorZhuk, E. Yu.-
dc.contributor.authorTonkonogov, B. A.-
dc.date.accessioned2017-01-10T11:59:59Z-
dc.date.accessioned2017-07-27T11:59:48Z-
dc.date.available2017-01-10T11:59:59Z-
dc.date.available2017-07-27T11:59:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКрасовский, В. И. Курсы дистанционного обучения для педагогов с экологическими компетенциями / В. И. Красовский, Е. Ю. Жук, Б. А. Тонконогов // Сахаровские чтения 2016 года: экологические проблемы XXI века: материалы 16-й международной научной конференции. – Минск, 2016. – С. 49.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/11285-
dc.description.abstractРассмотрены особенности курсов дистанционного обучения для педагогов с экологическими компетенциями.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherМГЭИ им. А. Д. Сахарова БГУru_RU
dc.subjectпубликации ученых.ru_RU
dc.subjectкурс дистанционного обученияru_RU
dc.subjectэкологическое образованиеru_RU
dc.subjectэкологическая компетенцияru_RU
dc.subjectdistance learning coursesru_RU
dc.subjectenvironmental educationru_RU
dc.subjectecological competenceru_RU
dc.titleКурсы дистанционного обучения для педагогов с экологическими компетенциямиru_RU
dc.title.alternativeCourses of distance learning for teachers with ecological competencesru_RU
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationMain peculiarities of courses of distance learning for teachers with ecological competences are considered.-
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kursi.PDF399.55 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.