Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/12965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖивцов, Д. О.-
dc.date.accessioned2017-05-25T14:12:39Z
dc.date.accessioned2017-07-20T12:07:11Z-
dc.date.available2017-05-25T14:12:39Z
dc.date.available2017-07-20T12:07:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖивцов, Д. О. Платформа для маркетинговых исследований : автореф. дисс. ... магистра технических наук : 1-40 80 04 / Д. О. Живцов ; науч. рук. С. И. Сиротко. - Минск : БГУИР, 2017. - 7 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/12965-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectмаркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectанкетированиеru_RU
dc.subjectфокус группыru_RU
dc.subjectпрограммные продуктыru_RU
dc.titleПлатформа для маркетинговых исследованийru_RU
dc.typeAbstract of the thesisru_RU
Appears in Collections:1-40 80 04 Математическое моделирование, численные методы и комплексы программ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jivcov_Platforma.pdf580.91 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.