DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Nesterenko, S. M. | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-01T07:33:31Z | - |
dc.date.available | 2017-09-01T07:33:31Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Nesterenko,S. M. Roles for computers in teaching the English language arts [Электронный ресурс] / S. M. Nesterenko // Актуальные вопросы профессионального образования : тезисы докладов I Международной научно-практической конференции, Минск, 18 мая 2017 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2017. – С. 181–183. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/25000 | - |
dc.description.abstract | New information technologies such as computers and electronic
networks are now being used in all facets of teaching the English language arts. Their
wide-ranging applications raise the question: “What role should these technologies play
in teaching and learning?” This report discusses examples of applications grouped into
five roles: tutor, tester, tool, data source and communication facilitator. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.title | Roles for computers in teaching the English language arts | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Актуальные вопросы профессионального образования: тезисы докладов 1-й Международной научно-практической конференции (2017)
|