Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКапанов, Н. А.-
dc.contributor.authorВильдфлуш, О. А.-
dc.date.accessioned2017-10-13T11:15:54Z-
dc.date.available2017-10-13T11:15:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКапанов, Н. А. Методы повышения достоверности контроля знаний студентов / Н. А. Капанов, О. А. Вильдфлуш // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 51 – 52.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26550-
dc.description.abstractIt shows that the reliable of the control of knowledge of students has a nonlinear dependence on the number of tests. Determine the optimal number of tests to monitor students’ knowledge. It shows that assessment of knowledge of students on the exam are normally distributes by law Gauss. On the basis of statistical methods developed a method of restoring the true results of the control of knowledge of students. These methods may be implemented using computer.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectмодульно-рейтинговая системаru_RU
dc.subjectэффект насыщенияru_RU
dc.titleМетоды повышения достоверности контроля знаний студентовru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
methodpovisheniya.PDF632.89 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.