DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Вильдфлуш, О. А. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-16T06:31:49Z | - |
dc.date.available | 2017-10-16T06:31:49Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Вильдфлуш, О. А. Организация учебного процесса в условиях ограниченного времени обучения / О. А. Вильдфлуш // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 96 – 97. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26585 | - |
dc.description.abstract | The mathematical model of process of knowledge accumulation by students is given. On the basis of this model the optimum level of training quality is defined. The effective multilevel structure of the educational process organization is offered. This structure includes a set of interdependent modules of educational information and elements of feedback. The necessity of decrease in uncertainty of an educational information source is shown. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | интенсификация учебного процесса | ru_RU |
dc.subject | система взаимозависимых модулей | ru_RU |
dc.title | Организация учебного процесса в условиях ограниченного времени обучения | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)
|