Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоловей, Н. П.-
dc.contributor.authorСтрелюхин, А. В.-
dc.date.accessioned2017-10-16T06:43:33Z-
dc.date.available2017-10-16T06:43:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСоловей, Н. П. Поэтапный контроль уровня знаний как часть образовательного процесса / Н. П. Соловей, А. В. Стрелюхин // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 88 – 89.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26591-
dc.description.abstractAt remote and correspondence forms of education is advisable to use a modular education and rating control knowledge. The traditional form of control is the exam which is carried out step by step to the intersession period. It shows the use of this technique at certification of students of correspondence courses in the disciplines of "Chemistry" and "Informatics". It is noted that the use of such methods of teaching and control the level of knowledge increases the load on teachers who must take into account when planning.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectтестированиеru_RU
dc.subjectмодульное обучениеru_RU
dc.subjectитоговый баллru_RU
dc.titleПоэтапный контроль уровня знаний как часть образовательного процессаru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
poetapnycontro.PDF648.86 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.