Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШелягова, Т. Г.-
dc.contributor.authorЗюзенкова, О. М.-
dc.contributor.authorЛягушевич, С. И.-
dc.date.accessioned2017-10-16T08:03:09Z-
dc.date.available2017-10-16T08:03:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШелягова, Т. Г. О роли сказуемого в понимании смысла иноязычного предложения / Т. Г. Шелягова, О. М. Зюзенкова, С. И. Лягушевич // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 228.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26627-
dc.description.abstractThe authors reveal the importance of teaching students to establish logical relations between words (groups of words) in a sentence. While reading and understanding a foreign text the main role in this process is attributed to the predicate of the sentence.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectпреподавания иностаранного языкаru_RU
dc.subjectиноязычные предложенияru_RU
dc.titleО роли сказуемого в понимании смысла иноязычного предложенияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
skazyemogo.PDF630.55 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.