Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДершень, В. В.-
dc.contributor.authorПархименко, В. А.-
dc.date.accessioned2017-11-24T07:28:29Z-
dc.date.available2017-11-24T07:28:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДершень, В. В. Система высокотехнологичного маркетинга на основе больших данных / В. В. Дершень, В. А. Пархименко // BIG DATA and Advanced Analytics: collection of materials of the third international scientific and practical conference, Minsk, Belarus, May 3–4, 2017 / editorial board : М. Batura [et al.]. – Minsk : BSUIR, 2017. – С. 282-287.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28046-
dc.description.abstractIn the article, the system of technology intensive marketing based on big data, data mining, knowledge discovery and predictive analytics has been proposed.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectсистема высокотехнологичного маркетингаru_RU
dc.subjectвысокие технологииru_RU
dc.titleСистема высокотехнологичного маркетинга на основе больших данныхru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics. Использование BIG DATA для оптимизации бизнеса и информационных технологий (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dershen_Sistema.PDF741.72 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.