Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28510
Title: Изучение основ показа рекламы в сети интернет студентами маркетинговых специальностей при дистанционном обучении
Authors: Барашков, А. Д.
Глухова, Л. А.
Keywords: материалы конференций;дистанционное обучение;реклама
Issue Date: 2017
Publisher: БГУИР
Citation: Барашков, А. Д. Изучение основ показа рекламы в сети интернет студентами маркетинговых специальностей при дистанционном обучении / А. Д. Барашков, Л. А. Глухова // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 177 - 178.
Abstract: Advertising technology serving process research, methods and models research and analysis are presented. The importance of studying the basics of online advertising by students of marketing specialties for distance learning is shown.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28510
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barashkov_Izucheniye.PDF346.46 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.