DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Гладкая, В. С. | - |
dc.contributor.author | Клюев, А. П. | - |
dc.contributor.author | Андриалович, И. В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-14T11:17:05Z | - |
dc.date.available | 2017-12-14T11:17:05Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Гладкая, В. С. Формирование профессионального педагогического самосознания студентов дистанционной формы обучения / В. С. Гладкая, А. П. Клюев, И. В. Андриалович // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 230-231. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28590 | - |
dc.description.abstract | Factors a捯ecting the e捯ectiveness of video surveillance systems are considered, surveillance zones and blind zones calculating algorithms and their use in the developed program are presented. The report examines a number of problematic issues aimed at forming professional self-awareness for the future teachers, understanding the importance of the teachers professions, whether this
speciality is chosen at will and how long is needed for the teacher to conduct the training sessions. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | публикации ученых | ru_RU |
dc.subject | профессиональное самосознание | ru_RU |
dc.title | Формирование профессионального педагогического самосознания студентов дистанционной формы обучения | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)
|