Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозум, Г. А.-
dc.contributor.authorКравченко, А. А.-
dc.date.accessioned2017-12-14T12:46:43Z-
dc.date.available2017-12-14T12:46:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРозум, Г. А. Профессиональное самоопределение старшеклассников – успех дистанционного обучения / Г. А. Розум, А. А. Кравченко // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 151 - 1524.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28615-
dc.description.abstractProfessional self-determination. Determination of the level of motivation and readiness to perform certain substantive actions that are part of the chosen work activity, and also in the possibility of assessing what it is appropriate to work to achieve an effective result.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectсамоопределениеru_RU
dc.titleПрофессиональное самоопределение старшеклассников – успех дистанционного обученияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozum_Professionalnoye.PDF346.48 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.