Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28906
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкудняков, Ю. А.-
dc.date.accessioned2017-12-28T12:43:03Z-
dc.date.available2017-12-28T12:43:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСкудняков, Ю. А. Один из подходов организации образовательного процесса для студентов с нарушениями слуха / Ю. А. Скудняков // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 111 – 113.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28906-
dc.description.abstractThe paper presents characteristics of students with hearing impairments and different types of ensuring of the educational process for their learning.The structure of the organization of information in the educational process for meaningful learning of students with hearing impairments.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.subjectобразовательный процессru_RU
dc.titleОдин из подходов организации образовательного процесса для студентов с нарушениями слухаru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skudnyakov_Odin.PDF613.31 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.