Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/33480
Title: Информационно-инновационные стратегии подготовки обучающихся к созданию и реализации прорывных технологий в деятельности человека
Other Titles: Information and innovative strategies for the preparation of trainers for the creation and implementation of breakthrough technologies in human activities
Authors: Дронь, М. И.
Keywords: материалы конференций;эвристика;эвристическое обучение;информация;инновация;технология;классификация технологий;прорывные технологии;heuristics;heuristic learning;information;innovation;technology;technology classification;breakthrough technologies
Issue Date: 2018
Publisher: БГУИР
Citation: Дронь, М. И. Информационно-инновационные стратегии подготовки обучающихся к созданию и реализации прорывных технологий в деятельности человека / М. И. Дронь // Высшее техническое образование : проблемы и пути развития = Engineering education: challendes and developments : материалы IХ Международной научно-методической конференции, Минск, 1-2 ноября 2018 года / редкол. : В. А. Богуш [и др.]. – Минск : БГУИР, 2018. – С. 142 – 146.
Abstract: В статье раскрыты информационно-инновационные стратегии подготовки обучающихся к созданию и реализации прорывных технологий в деятельности человека средствами эвристических методов и других современных интерактивных технологий.
Alternative abstract: The article discloses information and innovative strategies for preparing students for the creation and implementation of breakthrough technologies in human activities using heuristic methods and other modern interactive technologies.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/33480
Appears in Collections:Высшее техническое образование: проблемы и пути развития : материалы IХ Международной научно-методической конференции (2018)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dron_Informatsionno.PDF285.52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.