Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/33548
Title: Применение разноуровневых задач по дисциплине «Информационные технологии» в электронном учебно-методическом комплексе
Other Titles: Application of the different-level tasks on the discipline "Information technologies" in the electronic educational-methodological complex
Authors: Хуторова, М. Н.
Keywords: материалы конференций;учебно-методический комплекс;электронный учебно- методический комплекс;продуктивная учебная деятельность;educational-methodical complex;electronic educational-methodical complex;productive educational activity
Issue Date: 2018
Publisher: БГУИР
Citation: Хуторова, М. Н. Применение разноуровневых задач по дисциплине «Информационные технологии» в электронном учебно-методическом комплексе / М. Н. Хуторова // Высшее техническое образование : проблемы и пути развития = Engineering education: challendes and developments : материалы IХ Международной научно-методической конференции, Минск, 1-2 ноября 2018 года / редкол. : В. А. Богуш [и др.]. – Минск : БГУИР, 2018. – С. 493 – 496.
Abstract: В статье выделены три уровня сложности задач по дисциплине «Информационные технологии в деятельности органов внутренних дел» на базе продуктивной и репродуктивной учебной деятельности; приведены примеры задач по дисциплине.
Alternative abstract: The article identifies three levels of complexity of tasks in the discipline "Information technologies in the activities of the internal affairs bodies" on the basis of productive and reproductive learning activities; examples of tasks in the discipline.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/33548
Appears in Collections:Высшее техническое образование: проблемы и пути развития : материалы IХ Международной научно-методической конференции (2018)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khutorova_Primeneniye.PDF374.85 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.