DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Макатерчик, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-02T10:09:33Z | |
dc.date.accessioned | 2017-07-18T12:07:10Z | - |
dc.date.available | 2015-03-02T10:09:33Z | |
dc.date.available | 2017-07-18T12:07:10Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Макатерчик, А. В. Влияние внедрения инновационных технологий в практику образовательной деятельности на улучшение качества подготовки специалистов / А. В. Макатерчик // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 100 - 101. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3433 | - |
dc.description.abstract | Introduction of innovative technologies in practice of educational activity from the psychological
point of view has a number of the essential positive factors raising learning efficiency of students. Use of innovative
technologies allows to individualize training; raises activity of students and motivation of training; creates conditions
for independent work; promotes development of a self-estimation at students; creates the comfortable environment of
training. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.title | Влияние внедрения инновационных технологий в практику образовательной деятельности на улучшение качества подготовки специалистов | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)
|