DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Алексеева, Л. С. | - |
dc.contributor.author | Алексеев, В. Ф. | - |
dc.contributor.author | Пискун, Г. А. | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-02T10:50:58Z | |
dc.date.accessioned | 2017-07-18T12:07:07Z | - |
dc.date.available | 2015-03-02T10:50:58Z | |
dc.date.available | 2017-07-18T12:07:07Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Алексеева, Л. С. Дидактическая специфика деятельности преподавателей и студентов в процессе дистанционного обучения / Л. С. Алексеева, В. Ф. Алексеев, Г. А. Пискун // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 59 - 60. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3436 | - |
dc.description.abstract | We consider the specifics of the didactic activities of teachers and students in distance learning. It
is shown that in the didactic aspect of the training of specialists with higher education - is organized by the
student teacher activities aimed at addressing the last of various types of educational problems, resulting in the
acquisition of knowledge, abilities, skills, and develop the appropriate personal qualities. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.title | Дидактическая специфика деятельности преподавателей и студентов в процессе дистанционного обучения | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)
|