Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/34857
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКухлевская, В. С.-
dc.date.accessioned2019-03-25T08:27:00Z-
dc.date.available2019-03-25T08:27:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКухлевская, В. С. Система поддержки работы с клиентами в IT-компании : автореф. дисс. ... магистра технических наук : 1- 40 80 02 / В. С. Кухлевская ; науч. рук. А. М. Севернёв. - Минск : БГУИР, 2019. – 7 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/34857-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectIT-компанииru_RU
dc.subjectCRM-системыru_RU
dc.titleСистема поддержки работы с клиентами в IT-компанииru_RU
dc.typeАвторефератru_RU
Appears in Collections:1-40 80 02 Системный анализ, управление и обработка информации (по отраслям)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuhlevskaya_Sistema.pdf215.58 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.