Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35218
Title: Использование информационно-коммуникационных технологий в развитии личности будущего педагога-программиста
Other Titles: THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE DEVELOPMENT OF PERSONALITY OF A FUTURE TEACHER- PROGRAMMER
Authors: Парафиянович, Т. А.
Мурашкина, З. Н.
Keywords: материалы конференций;информационно-коммуникационные технологии;мультимедиа;будущие педагоги-программисты;профессиональные и социально-личностные компетенции;information and communication technologies,;multimedia;future teachers-programmers;professional and social and personal competences
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Парафиянович, Т. А. Использование информационно-коммуникационных технологий в развитии личности будущего педагога-программиста / Т. А. Парафиянович, З. Н. Мурашкина // Проблемы повышения эффективности образовательного процесса на базе информационных технологий = Problems of improving the efficiency of the educational process based on information technology: материалы XII Междунар. науч.-практ. конф. (Республика Беларусь, Минск, 25 апреля 2019 года) / редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. - Минск : БГУИР, 2019. – С. 116 – 119.
Abstract: В статье представлен опыт использования информационно­-коммуникационных технологий как средства развития личности будущих специалистов, особенности влияния ИКТ и самостоятельной деятельности на развитие личности студента. The article presents the experience of using information and communication technologies as a means of developing the personality of future professionals, especially the impact of ICT and independent activity on the development of the student's personality.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35218
Appears in Collections:Проблемы повышения эффективности образовательного процесса на базе информационных технологий 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parafiyanovich_Ispolzovaniye.PDF107.9 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.