https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35218
Title: | Использование информационно-коммуникационных технологий в развитии личности будущего педагога-программиста |
Other Titles: | THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE DEVELOPMENT OF PERSONALITY OF A FUTURE TEACHER- PROGRAMMER |
Authors: | Парафиянович, Т. А. Мурашкина, З. Н. |
Keywords: | материалы конференций;информационно-коммуникационные технологии;мультимедиа;будущие педагоги-программисты;профессиональные и социально-личностные компетенции;information and communication technologies,;multimedia;future teachers-programmers;professional and social and personal competences |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | БГУИР |
Citation: | Парафиянович, Т. А. Использование информационно-коммуникационных технологий в развитии личности будущего педагога-программиста / Т. А. Парафиянович, З. Н. Мурашкина // Проблемы повышения эффективности образовательного процесса на базе информационных технологий = Problems of improving the efficiency of the educational process based on information technology: материалы XII Междунар. науч.-практ. конф. (Республика Беларусь, Минск, 25 апреля 2019 года) / редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. - Минск : БГУИР, 2019. – С. 116 – 119. |
Abstract: | В статье представлен опыт использования информационно-коммуникационных технологий как средства развития личности будущих специалистов, особенности влияния ИКТ и самостоятельной деятельности на развитие личности студента. The article presents the experience of using information and communication technologies as a means of developing the personality of future professionals, especially the impact of ICT and independent activity on the development of the student's personality. |
URI: | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35218 |
Appears in Collections: | Проблемы повышения эффективности образовательного процесса на базе информационных технологий 2019 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Parafiyanovich_Ispolzovaniye.PDF | 107.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.