Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРябинин, С. А.-
dc.contributor.authorЯнковский, И. Н.-
dc.contributor.authorЯчник, А. Н.-
dc.date.accessioned2019-05-23T06:47:39Z-
dc.date.available2019-05-23T06:47:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРябинин, С. А. Изучение специальных (профильных) дисциплин на военных факультетах / С. А. Рябинин, И. Н. Янковский, А. Н. Ячник // Проблемы повышения эффективности образовательного процесса на базе информационных технологий = Problems of improving the efficiency of the educational process based on information technology: материалы XII Междунар. науч.-практ. конф. (Республика Беларусь, Минск, 25 апреля 2019 года) / редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. - Минск : БГУИР, 2019. – С. 147 – 150.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35226-
dc.description.abstractРассмотрены вопросы изучения специальных (профильных) дисциплин курсантами на военных факультетах, формы активизации курсантов в ходе занятий, а также техническое моделирование. The questions of the study of special (specialized) disciplines by cadets at military schools, active students in the classroom, as well as technical modelling.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectобразованиеru_RU
dc.subjectтехнологииru_RU
dc.subjectактивизацияru_RU
dc.subjecteducationru_RU
dc.subjecttechnologyru_RU
dc.subjectactivationru_RU
dc.titleИзучение специальных (профильных) дисциплин на военных факультетахru_RU
dc.title.alternativeTHE STUDY OF SPECIAL (SPECIALIZED) DISCIPLINES ON MILITARY FACULTIESru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Проблемы повышения эффективности образовательного процесса на базе информационных технологий 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ryabinin_Izucheniye.PDF96.07 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.