Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМайракова, М. А.-
dc.date.accessioned2015-03-09T12:47:56Z
dc.date.accessioned2017-07-20T11:54:14Z-
dc.date.available2015-03-09T12:47:56Z
dc.date.available2017-07-20T11:54:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМайракова, М. А. Маркетинговые коммуникации как средство формирования имиджа организации : автореф. дисс. ... магистра технических наук : 1-25 80 04 / М. А. Майракова ; науч. рук. Л. И. Архипова. - Мн.: БГУИР, 2015. - 8 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3579-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru_RU
dc.subjectимидж организацииru_RU
dc.subjectэкономикаru_RU
dc.titleМаркетинговые коммуникации как средство формирования имиджа организацииru_RU
dc.typeAbstract of the thesisru_RU
Appears in Collections:1-25 80 04 Экономика и управление народным хозяйством

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат.pdf608.19 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.