Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОбразцов, С. И.-
dc.date.accessioned2015-03-19T12:05:33Z
dc.date.accessioned2017-07-18T12:07:17Z-
dc.date.available2015-03-19T12:05:33Z
dc.date.available2017-07-18T12:07:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОбразцов, С. И. Организационно-методические модели дистанционного обучения / С. И. Образцов // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 102 - 104.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3752-
dc.description.abstractThe goal of distance education (d-learning) is to provide a remote access to university education to anybody who is interested in developing his knowledge. Main technology types, used in educational institutes. Remote educational methods in university.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.titleОрганизационно-методические модели дистанционного обученияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Организационно-методические модели.PDF565.34 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.