DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Образцов, С. И. | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-19T12:05:33Z | |
dc.date.accessioned | 2017-07-18T12:07:17Z | - |
dc.date.available | 2015-03-19T12:05:33Z | |
dc.date.available | 2017-07-18T12:07:17Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Образцов, С. И. Организационно-методические модели дистанционного обучения / С. И. Образцов // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 102 - 104. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3752 | - |
dc.description.abstract | The goal of distance education (d-learning) is to provide a remote access to university education
to anybody who is interested in developing his knowledge. Main technology types, used in educational institutes.
Remote educational methods in university. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.title | Организационно-методические модели дистанционного обучения | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)
|