Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/37825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGrinevitch, E.G.-
dc.contributor.authorShemarov, A. I.-
dc.date.accessioned2019-12-12T12:36:02Z-
dc.date.available2019-12-12T12:36:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationGrinevitch, Е. G. Counteraction to guessing when evaluating trainers’ knowledge / Grinevitch Е. G., Shemarov A. I. // Актуальные проблемы бизнес-образования: сборник статей ХVIII Международной научно-практической конференции, Минск, 25-26 апреля 2019 г. / Институт бизнеса Белорусского государственного университета; редкол.: П.И. Бригадин [и др.]. – Минск: Институт бизнеса БГУ, 2019. – С. 37 – 40.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/37825-
dc.description.abstractThe article presents a method of assessing the knowledge of the trainer, which makes it possible to take into account the impact of guessing answers to questions. As a result of this approach, the assessment of the person being tested decreases depending on the number of guessed answers to the questions. The proposed method will allow a more objective assessment of knowledge, and the student to stimulate seriously prepare for the control of knowledge.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБГУru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectknowledge assessmentru_RU
dc.subjecttestingru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectfeedbackru_RU
dc.titleCounteraction to guessing when evaluating trainers’ knowledgeru_RU
dc.title.alternativeПротиводействие угадыванию при оценивании знаний обучающихсяru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationВ статье представлен метод оценивания знаний обучающегося, дающий возможность учитывать влияние угадывания ответов на вопросы. В результате применения этого подхода оценка тестируемого уменьшается в зависимости от количества угаданных ответов на вопросы. Предложенная методика позволит более объективно оценивать знания, а учащегося стимулировать серьезно готовиться к контролю знаний.-
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grinevitch_Counteraction.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.