Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/37856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАгзамов, Ф. С.-
dc.contributor.authorПисецкий, Ю. В.-
dc.contributor.authorВотинов, К. А.-
dc.date.accessioned2019-12-16T13:33:15Z-
dc.date.available2019-12-16T13:33:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАгзамов, Ф. С. Анализ структуры дистанционной автоматизированной учебной лаборатории / Ф. С. Агзамов, Ю. В. Писецкий, К. А. Вотинов // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 37.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/37856-
dc.description.abstractThe role of regular remote educational experiment in modern engineering education is considered. The structure of the remote automated educational laboratory is presented.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционные лабораторииru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.titleАнализ структуры дистанционной автоматизированной учебной лабораторииru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Agzamov_Analiz.pdf682 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.