Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕфимчик, К. В.-
dc.contributor.authorМарданов, А. В.-
dc.contributor.authorВорепо, В. Н.-
dc.date.accessioned2020-01-13T07:24:55Z-
dc.date.available2020-01-13T07:24:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЕфимчик, К. В. Внедрение интерактивных обучающих программ в образовательный процесс / Ефимчик К. В., Марданов А. В., Ворепо В. Н.// Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 110.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38127-
dc.description.abstractThe introduction of training, testing programs and training complexes in the educational process in the era of modern information technology is very relevant. They are an alternative to expensive equipment.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectобразовательные процессыru_RU
dc.subjectинтерактивные обучающие программыru_RU
dc.titleВнедрение интерактивных обучающих программ в образовательный процессru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+Efimchik_Vnedreniye.pdf465.58 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.