DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Куракевич, Н. И. | - |
dc.contributor.author | Соколова, А. С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T12:24:29Z | - |
dc.date.available | 2020-01-21T12:24:29Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Куракевич, Н. И. Основополагающие ориентиры модели дистанционного образования: аспект взаимодействия / Куракевич Н. И., Соколова А. С. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 176. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38278 | - |
dc.description.abstract | Students’ educational support in the field of distance learning is an important criterion for encouraging students and development of academic progress. The effective student support is a key benchmark that improves the learning process. The purpose of this article is to emphasize the need of implementing an integrated student support system in distance learning process. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | дистанционное обучение | ru_RU |
dc.subject | образовательная поддержка студентов | ru_RU |
dc.title | Основополагающие ориентиры модели дистанционного образования: аспект взаимодействия | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)
|