Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38279
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурбацкий, В. Н.-
dc.date.accessioned2020-01-21T12:29:18Z-
dc.date.available2020-01-21T12:29:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКурбацкий, В. Н. Сценарии проведения практических дистанционных занятий / Курбацкий В. Н. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 174–175.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38279-
dc.description.abstractThe report discusses different scenarios of practical (laboratory) distance learning: using simulation, remote access to the results of the experiment and remote access to the experiment.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectпрактические дистанционные занятияru_RU
dc.titleСценарии проведения практических дистанционных занятийru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurbatskiy_Stsenarii.pdf481.8 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.