Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛи, Вэньцзу-
dc.contributor.authorЦянь, Лунвэй-
dc.date.accessioned2020-01-21T13:57:32Z-
dc.date.available2020-01-21T13:57:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛи, Вэньцзу. Онтологическая модель генерации вопросов для интеллектуальных обучающих систем / Ли Вэньцзу, Цянь Лунвэй // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 184–185.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38287-
dc.description.abstractWith the rapid development of information technology, artificial intelligence teaching system has been widely used in the field of education. This paper presents some methods to generate questions automatically in artificial intelligence teaching system.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинтеллектуальные обучающие системыru_RU
dc.subjectавтоматическая генерация вопросовru_RU
dc.titleОнтологическая модель генерации вопросов для интеллектуальных обучающих системru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li_Ontologicheskaya.pdf378.41 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.