Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМащитько, С. М.-
dc.contributor.authorМащитько, О. В.-
dc.date.accessioned2020-01-23T13:24:47Z-
dc.date.available2020-01-23T13:24:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМащитько, С. М. Дистанционное образование в парадигме диалогизма / Мащитько С. М., Мащитько О. В. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 202–203.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38316-
dc.description.abstractArticle is devoted to the analysis of distance learning within the dialogical paradigm. Authors base at the statement that in the focus of attention of pedagogical researches was always and there should be a mutual relation between a pupil and a teacher revealing the mechanism of social continuity.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectдиалогическая парадигмаru_RU
dc.titleДистанционное образование в парадигме диалогизмаru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mashchitko_Distantsionnoye.pdf292.95 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.