Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШпак, И. И.-
dc.contributor.authorСкудняков, Ю. А.-
dc.contributor.authorШпилевская, В. В.-
dc.date.accessioned2020-01-27T07:37:56Z-
dc.date.available2020-01-27T07:37:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШпак, И. И. Развитие инклюзивного образования на основе применения ИКТ модульных образовательных технологий / Шпак И. И., Скудняков Ю. А., Шпилевская В. В. // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей III Международной научно-практической конференции, Минск, 5 декабря 2019 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол. : А. А. Охрименко [и др.]. – Минск: БГУИР, 2019. – С. 141 – 143.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38331-
dc.description.abstractThe key point for the successful implementation of inclusive education for people with special needs is the use of highly effective flexible learning systems. Such systems can be created through the application of information and communication technologies through the use of modular educational technologies. Their training should be tailored to their personal abilities and capabilities, as well as the requirements of today's dynamic labour market.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.subjectмодульные образовательные технологииru_RU
dc.titleРазвитие инклюзивного образования на основе применения ИКТ модульных образовательных технологийru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shpak_Razvitiye.pdf344.21 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.