DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Савенок, И. Л. | - |
dc.contributor.author | Куликов, С. С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-30T11:51:37Z | - |
dc.date.available | 2020-01-30T11:51:37Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Савенок, И. Л. Геймификация как инструмент развития образовательного процесса / Савенок И. Л., Куликов С. С. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 268–269. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38428 | - |
dc.description.abstract | The educational process includes various elements of gamification throughout its existence. Gamification creates additional motivation and facilitates engagement in the educational process. A software product that combines and gamifies different aspects of studying in higher education institutions will help them involve students in diverse activities in universities’ social life and
improve academic performance and concernment. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | геймификация | ru_RU |
dc.subject | мотивация обучающихся | ru_RU |
dc.title | Геймификация как инструмент развития образовательного процесса | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)
|