Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРаевская, А. А.-
dc.contributor.authorШкор, О. Н.-
dc.date.accessioned2020-07-07T06:19:15Z-
dc.date.available2020-07-07T06:19:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРаевская, А. А. Алгоритмический маркетинг: программатик-реклама / А. А. Раевская, О. Н. Шкор // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня: сб. материалов VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20-21 мая 2020 года: в 3 ч. Ч. 3 / редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск : Бестпринт, 2020. – С. 91–93.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-905-339-9-
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39396-
dc.description.abstract21 век – это век технологий. Современный маркетинг подразумевает не только разработку товара и назначение ему подходящей цены, но и продвижение этого товара, организацию эффективного взаимодействия с контактными аудиториями. Это обеспечивается за счет рекламы в том числе. Сегодня много товаров на рынке, а покупателей еще больше. Решением проблемы охвата всей аудитории является автоматизация маркетинговых решений. В работе рассмотрено применение программатик-рекламы как одной из областей алгоритмического маркетинга.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБеспринтru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectалгоритмыru_RU
dc.subjectmarketing-
dc.subjectadvertising-
dc.subjectalgorithms-
dc.titleАлгоритмический маркетинг: программатик-рекламаru_RU
dc.title.alternativeAlgorithmic marketing: programmatic advertising-
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationThe 21th century is time of technologies. Modern marketing is not just the product development and the price appointment. It is also the promotion of this product and effective communication with contact audiences. This is ensured by advertising. There are a lot of products on the market today, and more customers. The solution of the problem of reaching the whole audience is the automation of marketing decisions. The article contains the description of the use of programmatic advertising as one of the areas of algorithmic marketing.-
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rayevskaya_Algoritmicheskiy.pdf595.36 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.