Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39426
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуравлев, В. А.-
dc.contributor.authorКорбит, П. А.-
dc.date.accessioned2020-07-07T12:52:53Z-
dc.date.available2020-07-07T12:52:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖуравлев, В. А. Анализ цифровой трансформации высшего образования: проблемы и перспективы / В. А. Журавлев, П. А. Корбит // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня: сб. материалов VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20-21 мая 2020 года: в 3 ч. Ч. 3 / редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск : Бестпринт, 2020. – С. 154–156.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-905-339-9-
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39426-
dc.description.abstractРассмотрены вопросы цифровой трансформации высшего образования на основе перехода к концепции Университет 4.0, внедрения цифровых образовательных технологий, формирования цифровой образовательной среды.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБеспринтru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинформационные технологииru_RU
dc.subjectУниверситет 4.0.ru_RU
dc.subjectinformation technology-
dc.subjectUniversity 4.0-
dc.titleАнализ цифровой трансформации высшего образования: проблемы и перспективыru_RU
dc.title.alternativeAnalysis digital transformation of higher education problem and perspectives-
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationThe issues of gigital transformation of higher education on the basis of he transition to the cjnceptof university 4.0, the introduction of digital educational technologies, the formation of a digital educatior envrironment are considered.-
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhuravlev_Analiz.pdf584.16 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.