Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39427
Title: Маркетинговая информационная система предприятий и торговых организаций
Other Titles: Marketing information system of industrial enterprises and trade organizations
Authors: Журавлев, В. А.
Keywords: материалы конференций;цифровой маркетинг;маркетинговая информационная система;digital marketing
Issue Date: 2020
Publisher: Беспринт
Citation: Журавлев, В. А. Маркетинговая информационная система предприятий и торговых организаций / В. А. Журавлев // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня: сб. материалов VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20-21 мая 2020 года: в 3 ч. Ч. 3 / редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск : Бестпринт, 2020. – С. 389–393.
Abstract: Рассмотрены вопросы организации маркетинговой информационной системы предприятий и торговых организаций. The issues of organizing the marketing information system of industrial enterprises and trade organizations are considered.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39427
ISBN: 978-985-905-339-9
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhuravlev_Marketingovaya.pdf587.11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.