Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарахина, И. В.-
dc.date.accessioned2020-07-08T12:36:10Z-
dc.date.available2020-07-08T12:36:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМарахина, И. В. Нативная реклама: глубокий анализ / И. В. Марахина // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня: сб. материалов VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20-21 мая 2020 года: в 3 ч. Ч. 2 / редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск : Бестпринт, 2020. – C. 146–152.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-90533-9-9-
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39440-
dc.description.abstractВ настоящее время интернет-реклама демонстрирует высокие темпы роста, что определяется, с одной стороны, ее возможностями по сравнению с другими инструментами рекламы, а с другой, – увеличением числа интернет-пользователей и времени, проведенного ими онлайн. В статье сконцентрировано внимание на популярном, но в тоже время на недостаточно изученном виде интернет-рекламы – нативной рекламе. Автор приводит ее классификацию, выделяет признаки, виды, преимущества и недостатки нативной рекламы и делает выводы о перспективах развития такого вида интернет-рекламы.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБеспринтru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинтернет-рекламаru_RU
dc.subjectнативная рекламаru_RU
dc.subjectестественная рекламаru_RU
dc.subjectinternet advertising-
dc.subjectnative advertising-
dc.subjectnatural advertising-
dc.titleНативная реклама: глубокий анализru_RU
dc.title.alternativeNative advertising: types, advantages and disadvantages-
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationCurrently online advertising shows high growth rates, which is determined on the one hand by its capabilities compared to other advertising tools, and on the other hand by an increase in the number of Internet users and the time they spend online. The article focuses on the popular, but at the same time, insufficiently studied form of online advertising - native advertising. The author gives its classification, identifies the signs, types, advantages and disadvantages of native advertising and draws conclusions about the prospects for the development of this type of online advertising.-
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marakhina_Nativnaya.pdf672.18 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.