Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/41818
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГриневич, Е. Г.-
dc.contributor.authorШемаров, А. И.-
dc.contributor.authorGrinevitch, E. G.-
dc.contributor.authorShemarov, A. I.-
dc.date.accessioned2020-12-17T12:00:41Z-
dc.date.available2020-12-17T12:00:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГриневич, Е. Г. Взаимное оценивание как эффективная педагогическая методика = Mutual evaluation as an effective pedagogical methodology / Е. Г. Гриневич, А. И. Шемаров // Бизнес. Образование. Экономика : международная научно-практическая конференция, Минск, 2 апреля 2020 г. : сборник статей : в 2 ч. / Институт бизнеса БГУ ; ред.: В. В. Манкевич. – Минск, 2020. – Ч. 2. – С. 315–318.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/41818-
dc.description.abstractРассмотрены результаты эксперимента по внедрению в учебный процесс методики промежуточного контроля знаний обучающихся – взаимная проверка контрольных работ студентами. Эксперимент проводился в Институте бизнеса БГУ в 2018/19 учебном году. Проведен статистический анализ полученных результатов на уровень их значимости с применением t-критерия Стьюдента. Представлены результаты опроса студентов об уровне сложности и их заинтересованности в выполнении данного вида задания. Выявлены достоинства и недостатки проведенного эксперимента.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherИнститут бизнеса БГУru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectобразовательные технологииru_RU
dc.subjectстатистический анализru_RU
dc.subjecteducational technologiesru_RU
dc.subjectstatistical analysisru_RU
dc.titleВзаимное оценивание как эффективная педагогическая методикаru_RU
dc.title.alternativeMutual evaluation as an effective pedagogical methodologyru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationThe results of an experiment on the implementation of the methodology of intermediate control of students' knowledge in the educational process such as mutual assessment of control work by students are considered. The experiment was conducted at the School of Business of BSU in the academic year 2018/19. A statistical analysis of the results obtained on the level of their significance using the Student’s t-test was carried out. The results of a survey of students about the level of complexity and their interest in performing this type of task are presented. The advantages and disadvantages of the experiment are identified.-
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grinevich_Vzaimnoye.pdf620.26 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.