Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/41908
Title: Teaching methodology of programming disciplines on the basis of combined form of learning
Other Titles: Методика преподавания дисциплин по программированию на основе комбинированной формы обучения
Authors: Makeichik, Е. G.
Chepikova, V. V.
Tsviatkou, V. Y.
Keywords: материалы конференций;высшее образование;комбинаторная форма обучения;программирование;higher education;combinatorial form of education;programming
Issue Date: 2020
Publisher: БГУИР
Citation: Makeichik, Е. G. Teaching methodology of programming disciplines on the basis of combined form of learning / Makeichik Е. G., Chepikova V. V., Tsviatkou V. Yu. // Высшее техническое образование : проблемы и пути развития = Engineering education: challendes and developments : материалы Х Международной научно-методической конференции, Минск, 26 ноября 2020 года / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск : БГУИР, 2020. – С. 148–151.
Abstract: The advantages and disadvantages of holding lectures in higher education institutions were considered. The possibility of applying the practical lecture in the course of programming disciplines was analyzed. The use of combined form of learning was suggested.
Alternative abstract: Рассмотрены достоинства и недостатки проведения лекций в учреждениях высшего образования. Проанализирована возможность применения лекции-практикума в курсе дисциплин по программированию. Предложено использование комбинированной формы обучения.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/41908
Appears in Collections:Высшее техническое образование: проблемы и пути развития : материалы Х Международной научно-методической конференции (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makeichik_Teaching.pdf272.03 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.