Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПотараев, В. В.-
dc.date.accessioned2015-05-05T07:19:11Z
dc.date.accessioned2017-07-18T12:06:35Z-
dc.date.available2015-05-05T07:19:11Z
dc.date.available2017-07-18T12:06:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПотараев, В. В. Применение частотно-контекстной классификации текстовой информации при выборе текстов для изучения / В. В. Потараев // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 340 - 341.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4317-
dc.description.abstractToday informational systems contain lots of textual information. When a student prepares for an exam, he usually finds several articles in the internet. Text classification can help to select only one file which includes most information; for example, to select the text which has content similar to most of other texts. One of quite effective classification methods is probability-and-context based classification.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.titleПрименение частотно-контекстной классификации текстовой информации при выборе текстов для изученияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Применение частотно-контекстной классификации.PDF592.46 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.