Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/44145
Title: Музыка в рекламе: как бренды интегрируют в ролики рэп, поп и классику
Other Titles: Music in advertising: how brands integrate rap, pop and classical music into commercials
Authors: Тюхай, Е. В.
Keywords: материалы конференций;реклама;музыка;аудиобрендинг;advertising;music;audio branding
Issue Date: 2021
Publisher: БГУИР
Citation: Тюхай, Е. В. Музыка в рекламе: как бренды интегрируют в ролики рэп, поп и классику / Е. В. Тюхай // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 57-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 19-21 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2021. – С. 91–92.
Abstract: Музыка способна затрагивать самые глубокие струны человеческой души, она создает настроение, делает людей счастливее. Именно поэтому многие бизнесы решили сделать ее одной из самых важных и неотъемлемых частей своих рекламных компаний.
Alternative abstract: Music is able to touch the deepest strings of the human soul, it creates moods, makes people happier. That is why many businesses have decided to make it one of the most important and integral parts of their advertising campaigns.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/44145
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 57-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tyukhay_Muzyka.pdf154.18 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.