Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/45621
Title: Модели бизнес-процессов поддержки деятельности интернет-маркетолога
Other Titles: Business-processes models for supporting marketing specialist in internet
Authors: Вишняков, В. А.
Казак, Е. А.
Keywords: публикации ученых;модели бизнес-процессов;модель сущность-связь;объектная модель агента;среда описания ресурса;унифицированный язык моделирования;маркетинговые интернет-ресурсы;models of business-processes;entity-relationship model;agent-based mode;resource description framework;unified modeling language
Issue Date: 2016
Publisher: Минский инновационный университет
Citation: Вишняков, В. А. Модели бизнес-процессов поддержки деятельности интернет-маркетолога / В. А. Вишняков, Е. А. Казак // Экономика и управление. – 2016. – № 3 (47). – С. 3–7.
Abstract: Проанализированы приложения, облегчающие работу интернет-маркетолога. Описаны четыре варианта представления моделей бизнес-процессов. Представлены модели бизнес-процессов интернет-маркетолога, предложено их интегрировать через веб-сервисы. Приведены примеры моделей в интернет-маркетинге.
Alternative abstract: The applications for supporting of Internet marketing specialists’ activity are analyzed. Four variants of business-processes models are described. Models of business-processes for Internet marketing specialists are represented, it is proposed to realize its integration through Web-services technology. Such examples of models for Internet marketing specialists are shown.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/45621
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vishnyakov_Modeli.pdf428.36 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.