Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/45640
Title: Развитие интернет-маркетинга и задачи по обучению студентов
Other Titles: Internet-marketing development and objectives of student education
Authors: Бородаенко, Ю. В.
Вишняков, В. А.
Keywords: публикации ученых;интернет-маркетинг;контекстная реклама;internet-marketing;contextual advertising
Issue Date: 2012
Publisher: Минский инновационный университет
Citation: Бородаенко, Ю. В. Развитие интернет-маркетинга и задачи по обучению студентов / Ю. В. Бородаенко, В. А. Вишняков // Инновационные образовательные технологии. – 2012. – № 1 (29). – С. 23–29.
Abstract: Рассматриваются направления развития Интернет-маркетинга в Беларуси, анализируются основные показатели распространенности в стране интернет-рекламы в сравнении со средними мировыми показателями. Приводятся рекомендации о целях и задачах обучения студентов Интернет-маркетингу.
Alternative abstract: Directions of Internet marketing development in Belarus are observed. Main popularity indicators of the Internet advertising in Belarus are analyzed and compared with the world’s average indicators. Aims and objectives of Internet marketing training of students are recommended.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/45640
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borodayenko_Razvitiye.pdf709.46 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.