DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Дапіра, Т. П. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-29T08:05:57Z | - |
dc.date.available | 2021-12-29T08:05:57Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Дапіра, Т. П. Адукацыйная прастора, адукацыйны асяродак і адукацыйная задача: пытанні адпаведнасці / Т. П. Дапіра // Педагогика и психология детства: современное состояние, перспективы развития : сборник научных статей / Гродненский государственный университет им. Янки Купалы ; редкол.: Сергейко С. А. [и др.]. – Гродно, 2011. – С. 257–263. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46496 | - |
dc.description.abstract | У артыкуле разгледжанае пытанне адпаведнасці трох феноменаў: адукацыйная задача, якая, на думку аўтара, прадстаўляе з сябе адзінку адукацыйнай праграмы, адукацыйная праграма(ядро адукацыйнай прасторы) і адукацыйная прастора, што задае сістэму сацыяльных стасункаў. Аўтар раскрывае тэхналогію працы кафедры па праектаванні і стварэнні адукацыйнага асяродку, якая ўключае два стратэгічныя кірункі – развіццё структуры асяродку і выхаванне асяродкаактыўнай пазіцыі самога студэнта. | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | Гродненский государственный университет им. Янки Купалы | ru_RU |
dc.subject | публикации ученых | ru_RU |
dc.subject | адукацыйны працэс | ru_RU |
dc.subject | адукацыйная прастора | ru_RU |
dc.subject | адукацыйныя праграмы | ru_RU |
dc.title | Адукацыйная прастора, адукацыйны асяродак і адукацыйная задача: пытанні адпаведнасці | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Публикации в изданиях Республики Беларусь
|