Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46496
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДапіра, Т. П.-
dc.date.accessioned2021-12-29T08:05:57Z-
dc.date.available2021-12-29T08:05:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДапіра, Т. П. Адукацыйная прастора, адукацыйны асяродак і адукацыйная задача: пытанні адпаведнасці / Т. П. Дапіра // Педагогика и психология детства: современное состояние, перспективы развития : сборник научных статей / Гродненский государственный университет им. Янки Купалы ; редкол.: Сергейко С. А. [и др.]. – Гродно, 2011. – С. 257–263.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46496-
dc.description.abstractУ артыкуле разгледжанае пытанне адпаведнасці трох феноменаў: адукацыйная задача, якая, на думку аўтара, прадстаўляе з сябе адзінку адукацыйнай праграмы, адукацыйная праграма(ядро адукацыйнай прасторы) і адукацыйная прастора, што задае сістэму сацыяльных стасункаў. Аўтар раскрывае тэхналогію працы кафедры па праектаванні і стварэнні адукацыйнага асяродку, якая ўключае два стратэгічныя кірункі – развіццё структуры асяродку і выхаванне асяродкаактыўнай пазіцыі самога студэнта.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherГродненский государственный университет им. Янки Купалыru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectадукацыйны працэсru_RU
dc.subjectадукацыйная прастораru_RU
dc.subjectадукацыйныя праграмыru_RU
dc.titleАдукацыйная прастора, адукацыйны асяродак і адукацыйная задача: пытанні адпаведнасціru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dapira_Adukatsyynaya.pdf113.42 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.