https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4675
Title: | Метод интеллектуализации тестирования индивидуальной траектории изучения студентом некоторой предметной области знаний на основе искусственных нейронных сетей |
Other Titles: | Method of intellectualization of testing individual trajectory of study of the student of a certain domain of knowledge on the basis of artificial networks |
Authors: | Козлов, О. А. Михайлов, Ю. Ф. |
Keywords: | вектор параметров оценки качества усвоения знаний;уровни усвоения знаний;дидактический элемент модуля знаний;интеллектуальная обучающая система;method of intellectualization;testing individual trajectory;artificial networks |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | БГУИР |
Citation: | Козлов, О. А. Метод интеллектуализации тестирования индивидуальной траектории изучения студентом некоторой предметной области знаний на основе искусственных нейронных сетей / О. А. Козлов, Ю. Ф. Михайлов // Открытые семантические технологии проектирования интеллектуальных систем = Open Semantic Technologies for Intelligent Systems (OSTIS-2013) : материалы III Междунар. научн.-техн. конф. (Минск, 21-23 февраля 2013г.) / редкол. : В. В. Голенков (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУИР, 2013. – С. 529 – 532. |
Abstract: | В статье приводится описание подхода по формированию теста проверки индивидуальной траектории изучения студентом некоторой предметной области знаний с помощью искусственной нейронной сети. |
Alternative abstract: | The article describes the approach to the formation of tests of individual trajectory of study of the student of a certain domain of knowledge with the help of artificial neural network. Key words: vector of parameters of quality assessment of learning outcomes, levels of mastering of knowledge, skills, didactic element of the module of knowledge, intellectual training system. |
URI: | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4675 |
Appears in Collections: | OSTIS-2013 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kozlov_Metod.PDF | 664.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.