Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКийко, В.Н.-
dc.contributor.authorНаумович, Н. М.-
dc.contributor.authorДавыдов, М. В.-
dc.contributor.authorЖуравлев, В. И.-
dc.date.accessioned2022-05-14T09:55:15Z-
dc.date.available2022-05-14T09:55:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВлияние вибраций на фазовые шумы кварцевых генераторов / B. Н. Кийко [др.] // Технологии передачи и обработки информации : материалы международного научно-технического семинара, Минск, март-апрель 2022 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2022. – С. 17–20.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46945-
dc.description.abstractРазработана схема стенда для измерения фазовых шумов кварцевых генераторов. Приведены результаты измерений фазовых шумов при отсутствии и наличии вибраций кварцевых генераторов Морион и Wenzel.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectфазовые шумыru_RU
dc.subjectкварцевые генераторыru_RU
dc.subjectвибрацииru_RU
dc.subjectphase noiseru_RU
dc.subjectvibrationru_RU
dc.titleВлияние вибраций на фазовые шумы кварцевых генераторовru_RU
dc.title.alternativeInfluence of vibrations on phase noises of quartz generatorsru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationA scheme of a stand for measuring the phase noise of quartz oscillators has been developed. The results of phase noise measurements in the absence and presence of vibrations of Morion and Wenzel quartz oscillators are presented.-
Appears in Collections:Технологии передачи и обработки информации : материалы международного научно-технического семинара (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kiyko_Vliyaniye.pdf121.12 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.