Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/47025
Title: Big Data in modern business
Other Titles: Большие данные в современном бизнесе
Authors: Naim, N. A.
Keywords: материалы конференций;Big data;Hadoop;marketing;большие данные;маркетинг
Issue Date: 2022
Publisher: Бестпринт
Citation: Naim, N. A. Big Data in modern business / N. A. Naim // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : сборник научный статей VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 11-12 мая 2022 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2022. – С. 98–101.
Abstract: This article discusses the main ways to use big data technologies in modern business. Also, in what cases can Big data technologies be used in the modern market and why big data is gaining more and more popularity despite the high cost.
Alternative abstract: В данной статье рассматриваются основные способы использования технологий больших данных в современном бизнесе. Также в каких случаях могут применяться технологии Big data современном рынке и почему большие данные все больше набирает популярность несмотря на высокую стоимость.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/47025
ISBN: 978-985-7267-19-4
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : сборник научных статей (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Naim_Big.pdf897.39 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.