DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Кобылинская, Н. Н. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-02T08:39:33Z | - |
dc.date.available | 2022-06-02T08:39:33Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Кобылинская, Н. Н. Медиаграмотность в дистанционном обучении / Кобылинская Н. Н. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XII Международной научно-методической конференции, Минск, 26 мая 2022 г. / редкол.: Е. Н. Шнейдеров [и др.]. – Минск : БГУИР, 2022. – C. 51. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/47229 | - |
dc.description.abstract | На сегодняшний день можно сказать о том, что медиаграмотность является одним из основных факторов социализации учащихся в современном обществе. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | дистанционное обучение | ru_RU |
dc.subject | дистанционные образовательные технологии | ru_RU |
dc.subject | медиаграмотность | ru_RU |
dc.subject | образовательные платформы | ru_RU |
dc.title | Медиаграмотность в дистанционном обучении | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
local.description.annotation | The article reveals aspects of the use of media gamos in distance learning. Computer teaching aids are noted that make it possible to organize work between the teacher and the student more quickly. The functions that the media performs in modern society are highlighted. The advantages of introducing media literacy into the process of distance learning are described. It is noted that the use of media gamos in distance learning allows for creative activity, forms logical thinking and creates conditions for the development, improvement and self-expression of each student as an individual. The use of online tools in the educational process is considered | - |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2022)
|