Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/47315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМедведева, Л. Ф.-
dc.contributor.authorАрхипова, Л. И.-
dc.coverage.spatialРоссийская Федерация-
dc.date.accessioned2022-06-08T07:55:35Z-
dc.date.available2022-06-08T07:55:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМедведева, Л. Ф. Методические аспекты управления на основе принципов Data-Driven маркетинга / Медведева Л. Ф., Архипова Л. И. // Инновационные научные исследования. – 2022. – Вып. 5-3(19). – С. 139–149.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/47315-
dc.description.abstractВ статье рассматриваются актуальные проблемы управления бизнес-процессами, соответствующие целям и принципам DataDriven походу. Ключевым вопросом цифровой трансформации в преобразовании бизнес-процессов является интегрирование информационных и операционных технологий, основанных на Big Data. Особое внимание уделено этапам и принципам перехода к Data-Driven маркетингу. Предложены методические рекомендации подготовки и реализации маркетингового процесса на основе Data Driven.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherНаучно-издательский центр "Вестник науки"ru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectбизнес-процессыru_RU
dc.subjectBig Dataru_RU
dc.subjectData Drivenru_RU
dc.subjectmetricsru_RU
dc.subjectstagesru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.titleМетодические аспекты управления на основе принципов Data-Driven маркетингаru_RU
dc.title.alternativeMethodological aspects of management based on the principles of data-driven marketingru_RU
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationThe article deals with topical problems of business process management that correspond to the goals and principles of Data-Driven campaign. The key issue of digital transformation in the transformation of business processes is the integration of information and operational technologies based on Big Data. Particular attention is paid to the stages and principles of the transition to DataDriven Marketing. Methodological recommendations for the preparation and implementation of the marketing process based on Data Driven are proposed.-
Appears in Collections:Публикации в зарубежных изданиях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Medveva_Metodicheskiye.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.