Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48278
Title: Professional burnout of higher education teachers
Other Titles: Профессиональное выгорание преподавателей в учреждениях высшего образования
Authors: Andryalovich, I. V.
Keywords: материалы конференций;professional burnout syndrome;pedagogical activity
Issue Date: 2022
Publisher: Бестпринт
Citation: Andryalovich, I. V. Professional burnout of higher education teachers = Профессиональное выгорание преподавателей в учреждениях высшего образования / I. V. Andryalovich // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : VIII Международная научно-практическая конференция : сборник материалов VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 11–12 мая 2022 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2022. – С. 254–256.
Abstract: One of the most common obstacles to professionalism, creativity and self-realization of a teacher is the occurrence of professional burnout syndrome.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48278
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andryalovich_Professional.pdf916.7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.