Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48654
Title: Интернет-маркетинг как инструмент улучшения имиджа коммерческой организaции
Other Titles: Internet marketing as a tool to improve the image of a commercial organization
Authors: Головач, A. И.
Keywords: материалы конференций;интернет-маркетинг;интернет-реклама;имидж;company image;internet marketing tools;internet advertising;internet advertising tools
Issue Date: 2022
Publisher: БГУИР
Citation: Головач, A. И. Интернет-маркетинг как инструмент улучшения имиджа коммерческой оргaнизации = Internet marketing as a tool to improve the image of a commercial organization / Головач A. И. // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 58-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18–22 апреля 2022 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2022. – С. 136–138.
Abstract: В стaтье рaссмотрены инструменты интернет-маркетинга, которые могут быть эффективно использовaны компaниями для формировaния своего имиджa в сознaнии потребителей. Дaны рекомендaции по прaктическому применению рядa специaльных инструментов интернет-маркетинга.
Alternative abstract: The article discusses Internet marketing tools that can be effectively used by companies to form their image in the minds of consumers. Recommendations on the practical application of a number of special Internet marketing tools are given.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48654
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 58-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golovach_Internet_marketing.pdf439.3 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.