Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48680
Title: Маркетинг: взгляд в будущее
Other Titles: Marketing: a look into the future
Authors: Сантоцкая, К. А.
Keywords: материалы конференций;маркетинг;метавселенная;дропшиппинг;метарынок
Issue Date: 2022
Publisher: БГУИР
Citation: Сантоцкая, К. А. Маркетинг: взгляд в будущее = Marketing: a look into the future / Сантоцкая К. А. // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 58-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18–22 апреля 2022 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2022. – С. 178–180.
Abstract: Целью данной работы является изучение инновационного явления в цифровом пространстве – метавселенной, её влияния на развитие бизнеса и маркетинга и предложений по адаптации коммерческих организаций к «новой эпохе Интернета».
Alternative abstract: The purpose of this work is to study an innovative phenomenon in the digital space - the metaverse, its impact on the development of business and marketing, and proposals for adapting commercial organizations to the "new era of the Internet".
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48680
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 58-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Santotskaya_Marketing.pdf448.08 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.